Reacties
Reacties 1 - 50 van 73
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lia en Teun | Goed idee. Teun | 3 nov. '19 |
| Henk | Doen we de volgende keer als we elkaar zien. Groet… | 3 nov. '19 |
| Lia en Teun | Hoi Henk en Madeleine. Wel wat laat maar we hebben… | 3 nov. '19 |
| David | thimbleberries! | 15 okt. '19 |
| Lia en Teun | Wat een prachtige belevenissen en een goede reis terug. | 15 okt. '19 |
| Dolf en Paula | We hebben genoten van jullie verhalen en prachtige… | 15 okt. '19 |
| Gemma | Dat wordt acclamatiseren bij terugkomst!!! Hier geen… | 14 okt. '19 |
| Akke Bink | We hebben genoten van jullie verhalen. Goede reis… | 14 okt. '19 |
| Henk | Ik denk (m) dat het moeilijk in het gareel komen zal… | 14 okt. '19 |
| Urseline | Dank voor alle spannende en informatieve verhalen,… | 14 okt. '19 |
| Mischa, Jantine en Neo | Dat klinkt weer uitstekend. Wat een leuke verhalen… | 13 okt. '19 |
| Lia en Teun | Leuke foto's vooral die met het vliegtuig. Geniet… | 13 okt. '19 |
| Henk | Een Beaver uit 1956! En probleemloos! | 12 okt. '19 |
| Eva pieper | ach jonges, wat heerlijk! Geniet nog maar even uit… | 12 okt. '19 |
| David | Mooi vliegtuigje! | 12 okt. '19 |
| Lia en Teun | Hoi Madeleine en Henk, Jullie genieten van de reis… | 10 okt. '19 |
| Gerard.trudie.beekman | Jullie maken wel een bijzondere reis, veel te zien… | 10 okt. '19 |
| Urseline | Een geweldig mooie belevenis voor jullie en interessant… | 9 okt. '19 |
| Mischa, Jantine en Neo | Gaaf!!! Fantastische berichten. | 9 okt. '19 |
| Gemma | Pfoeee ik zou ook lekker wachten op zo’n grotere… | 8 okt. '19 |
| Lia en Teun | Wat een pech vandaag, maar veel succes morgen. Lia… | 8 okt. '19 |
| Henk | Hoi Urseline, bedankt voor je medeleven. De tour gaat… | 7 okt. '19 |
| Akke Bink | Jammer, maar begrijpelijk dat het niet doorging. Maar… | 7 okt. '19 |
| Gemma | Spannend, leuk als je walvissen ziet, dat is zo spectaculair.… | 7 okt. '19 |
| Henk | Zo is het maar net! | 7 okt. '19 |
| Urseline | Zal voor jullie duimen dat de tour doorgaat! De onze… | 7 okt. '19 |
| Akke Bink | Jammer dat het weer zo slecht is geworden. Het is… | 7 okt. '19 |
| Lia en Teun | Hoi Henk en Madeleine Zondag 5 oktober jullie laatste… | 6 okt. '19 |
| Erica uhlenbeck | Mooi verhaal Henk!echt leuk om jullie reis te volgen… | 5 okt. '19 |
| Urseline | Erratum: Fraser Valley | 5 okt. '19 |
| Urseline | Wat beleven jullie veel en wat hebben jullie al veel… | 5 okt. '19 |
| Henk | Hoi Akke, leuk dat je steeds reageert. En het zal… | 5 okt. '19 |
| Akke Bink | Dat is even pech hebben. Toch nog goed gekomen. Jullie… | 5 okt. '19 |
| Akke Bink | Wat een bijzondere man. Wat een onrecht in de wereld.… | 5 okt. '19 |
| Henk | Ik ook, je weet maar nooit! | 5 okt. '19 |
| David | Ik ken iemand die ooit een aardige prijs bij de loterij… | 2 okt. '19 |
| Eva pieper | Haha, en nu eindelijk ook de foto’s gevonden 😀🙏 | 1 okt. '19 |
| Eva pieper | Weer zo een spannend verhaal! Kijk uit naar jullie… | 1 okt. '19 |
| Akke Bink | Wat bijzonder, dat jullie berggeiten en een moose… | 1 okt. '19 |
| Akke Bink | Wat ontzettend leuk om zo te volgen wat jullie allemaal… | 29 sep. '19 |
| Lia en Teun | Hoi Madeleine en Henk Nu jullie hebben weer veel beleefd,… | 29 sep. '19 |
| Mischa, Jantine en Neo | Mooie verhalen, en wat een avonturen hebben jullie… | 29 sep. '19 |
| Ankie | Mooie verhalenkan nu even niet meer volgen.Vandaag… | 29 sep. '19 |
| Gerard.trudie.beekman | Wat een mooie verhalen, leuk om alles te volgen. Hier… | 29 sep. '19 |
| Eva pieper | Dag lieve Madeleine en Henk, heel fijn om met jullie… | 29 sep. '19 |
| Erica uhlenbeck | Leuk om jullie verhalen te volgen! Klinkt echt fantastisch-… | 28 sep. '19 |
| Akke Bink | Wat fijn, elke keer een vervolg. Zit er naar uit te… | 27 sep. '19 |
| Akke Bink | Voorgelezen aan Jan. Vanuit mijn bed, want ik ben… | 27 sep. '19 |
| Henk | Nou, om eerlijk te zijn, deze hebben we gekregen van… | 26 sep. '19 |
| Henk | Dat was bij een Hotspring, | 26 sep. '19 |
1 2 Volgende »


- Lia en Teun: Goed idee.
Teun
- Henk: Doen we de volgende keer…
- Lia en Teun: Hoi Henk en Madeleine. Wel…
- David: thimbleberries!
- Lia en Teun: Wat een prachtige belevenissen…
Alle reacties »