Voorlaatste dag

14 oktober 2019 - Nanaimo, Canada

Op weg naar Nanaimo, waar we moeten overvaren naar Vancouver. Een zwarte beer komt langs de weg nog even afscheid van ons nemen. Dat stellen we zeer op prijs!

Onderweg stoppen  we bij een uitstalling van allerhande Indiaanse spullen, een zaakje  weliswaar gedreven door een “wit gezin”, maar daarom niet minder leuke spullen. De Indianen die de spullen hebben gemaakt, krijgen daar “Fair Trade” voor betaald. We kopen nog wat souvenirs. Op de camping in Nanaimo krijgen een plek met uitzicht op zee, prima. Beetje opruimen alvast, douchen. Morgen naar de ferry voor de laatste nacht op een camping in Vancouver. Dan inleveren en om 17.30 vliegen.

1. Urseline:
    14 oktober 2019
    Dank voor alle spannende en informatieve verhalen, heb de tocht meebeleefd en ik herkende diverse belevenissen!
    Dat wordt straks weer wennen aan een hele andere wereld.
    Voorspoedige terugvlucht gewenst en hopelijk niet naast een obese dame of heer!
  2. Henk:
    14 oktober 2019
    Ik denk (m) dat het moeilijk in het gareel komen zal worden. We hebben nog uitgekeken naar jouw boom; maar op Mieres stond hij niet. Ik vond Ucluelet ook heel mooi. In de botanische tuin waren ook meerdere redwood ceders van formaat, maar weer andere. Kortom Vancouver Island was een mooie afsluiting. We zitten nu op de ferry. Morgen vliegen.
  3. Akke Bink:
    14 oktober 2019
    We hebben genoten van jullie verhalen. Goede reis terug.
  4. Gemma:
    14 oktober 2019
    Dat wordt acclamatiseren bij terugkomst!!! Hier geen beren op de weg, behalve de gangbare. Hele leuke verslagen en bedankt daarvoor. Goede reis en tot gauw weer! Nog lekker even genieten die laatste dag. Liefs
  5. Dolf en Paula:
    15 oktober 2019
    We hebben genoten van jullie verhalen en prachtige foto's. Goede reis terug naar huis en gauw tot ziens.
  6. Lia en Teun:
    15 oktober 2019
    Wat een prachtige belevenissen en een goede reis terug.