Verwarming fixen en verder

29 september 2019 - McBride, Canada

Om 08.15 op weg naar Prince George (ong. 400 km.) Goede weg, flink doorrijden. Inderdaad om 14.00 bij Fraserway. “Levert u de sleutels maar in, ga zitten in de lounge, neem koffie, WiFi. En tot straks.” Een uurtje later komt een vriendelijke jongeman vertellen dat het probleem is verholpen. Hier zijn de sleutels, goede reis verder. Dank! Toch even voor de zekerheid gechecked. Inderdaad, hij doet het weer! Dan kunnen we weer zelf bepalen of we wel of niet elektriciteit nodig hebben. We besluiten nog een uurtje richting Jasper (Alberta) te rijden en te zien of we een overnachtingsplek tegen komen. Dat uur wordt bijna 2 uur, maar dan hebben we weer een prachtige plek gevonden aan een meertje met als achtergrond besneeuwde bergtoppen. Er staat nog een jong stel met een tentje (5 graden!). Eerst regen, nu, als we dir schrijven (19.30) droog en hopen op morgen. We hebben besloten om toch de route over de Ricky Mountains te nemen. Volgens het boek is dat spectaculair.  Daar gaat-ie dan! De weersverwachting is: SNEEUW!